Hvem er jeg?

Mit navn er Cecilia Anberg, og jeg jonglerer med ord og medier og vækster din forretning. 

Jeg har læst en bachelor i Kommunikation og Digitale Medier og en kandidat i Journalistik, og har eksekveret kommunikationsprojekter for en bred vifte af virksomheder igennem de sidste 8 år.

Jeg er en strategisk og teknisk kommunikatør, der ser muligheder, og jeg er kreativ og idérig, når det kommer til at udfolde historier digitalt.

Privat er jeg gift med Rasmus og har to små, dejlige børn, Karl og Lea. Vi bor i et lille hus med en kæmpe have, hvor vi dagligt træner vores lysegrønne fingre.

Hvorfor skal du vælge mig til dit næste projekt?

Det skal du, fordi jeg får din modtager til rent faktisk at læse dit content, hente dine e-bøger, stoppe op i feeded ved dine annoncer og åbne dit nyhedsbrev. 

Jeg dedikerer mig til at producere kvalitetsbevidst indhold, der rør noget i din læser. Jeg sætter mig ind i din målgruppe, hvilke kanaler de er på, og hvad der optager dem, og skriver ind i hjertet på dem. 

Jeg tænker strategisk, har en knivskarp pen, en omfattende erfaring at lægge din strategi ud fra og styr på teknikken – derfor skal du vælge mig til din næste opgave.

Hvad har jeg af erfaring?

Jeg har arbejdet på flere kommunikationsbureauer og i flere marketingafdelinger foruden flere års erfaring som selvstændig konsulent. 

Jeg har gennem bureau og selvstændigt eksekveret kampagner for blandt andet Teknologisk InstitutTrust, Fairtrade, QNAP, Philips Dictation, NETGEAR, Panasonic Connect, Initial, Schneider Electric, CBRE, EATON, Uniqkey og HMD Global.

Alle erfaringer, der har givet mig en bred viden inden for kommunikation og digital marketing. 

Senest har jeg arbejdet for firmaet ZeBon som marketingkoordinator (eller blæksprutte).

Her sad jeg med både strategi og budgetplanlægning, branding, leadgenerering og herunder produktion af e-bøger og afholdelse af webinarer, e-mail marketing og automation, content til sociale medier, Meta og LinkedIn annoncering, videoproduktion, Google Ads, hjemmeside og SEO, messekommunikation og koordinering, PR og grafik.

Jeg hjalp virksomheden med at komme hele vejen rundt i kommunikationspaletten, 360 grader, stå stærkt og indbydende digitalt, skaffe så mange leads som muligt og vækste virksomheden.

Hvad har jeg af uddannelse?

Jeg har jongleret med ord og digitale medier siden 2015, hvor jeg startede min marketingkarriere ud i E-mail Marketing teamet hos Teknologisk Institut.

Siden dengang har jeg både læst en bachelor i  Kommunikation og Digitale Medier og en kandidat i journalistik – en kombination, der har givet mig teknisk forståelse for digitale medier og deres muligheder og evner til at skabe kvalitetsbevidst indhold.

Referencer

Tag ikke kun mit ord for det